Calatoria pentru Suflet din Bali prin trairile lor si prin obiectivul meu

Subscribe for more inspiration

to our newsletter

M-am intors de curand din Bali, din a doua Calatorie pentru Suflet organizata acolo anul acesta. Nu pot sa spun decat ca sunt extrem de recunoscatoare petnru fiintele frumoase ce mi-au fost alaturi si sunt mai sigura ca niciodata ca iubesc sa ghidez oamenii in descoperirea frumusetii si puterii acestei insule, asa cum am trait-o si eu la randul meu, intr-un mod autentic si puternic din punct de vedere spiritual.

Bali-ul este oricum diferit de fiecare data, dar va pot spune ca in acest retreat, totul s-a legat ca prin minune, iar noi toate ne-am conectat si am trait impreuna acele experiente, fara nici un fe de tensiune sau disputa. Iar acest lucru este cu adevarat deosebit atunci cand vine vorba de a calatori atat de departe, cu persoane noi, intr-un loc puternic si provocator precum Insula Zeilor.

Acum nu pot decat multumi si ma gandesc cu nerabdare la urmatoarea Calatorie pentru Suflet din luna martie, alaturi de alte 10 suflete deosebite.

_mg_4250

O sa incercam sa va daruim un pic din experienta noastra acolo, prin vorbele lor sincere si prin cateva poze ce au incercat sa surprinda frumusetea momentelor traite.

P , 36 ani, Bucuresti

Auzeam mereu in ultima vreme: Bali este o insula minunata, un loc magic. Da, acum pot si eu sa confirm: Bali este magic, de vis! Dar aceasta calatorie mi-a confirmat ceea ce am crezut mereu: din calatorii ne amintim cu drag de locurile vizitate, dar ceea ce ne face sufletul sa vibreze sunt experientele traite acolo si mai ales oamenii cu care am impartasit aceste experiente.

Da, fiecare loc unde am mers in Bali a fost minunat, de vis, unele parca scoase din secvente de film, fara retusuri sau efecte speciale… dar magia… praful de magie… a fost adus de Maria si de fiecare participanta in parte. Calatoria nu ar fi fost la fel de speciala si profunda fara toate cele care am fost acolo.

Ce am apreciat cel mai mult? Totul, chiar totul! In primul rand grija cu care Maria a selectat fiecare loc de vizitat si trait si a planificat fiecare moment astfel incat sa avem parte de cele mai frumoase trairi, sfaturile si experientele pe care le-a impartasit cu noi, grupul de suflete frumoase cu care m-am simtit conectata atat de special, serile lungi de poveste, ghizii locali care au adaugat si mai multa autenticitate intregii experiente. Si cred ca tocmai din acest motiv Insula mi-a/ne-a oferit muuuult mai mult decat o vacanta exotica: o calatorie de suflet, cu muuuult suflet si pentru suflet, asa cum nu am mai trait pana acum. Multumesc, Bali! Multumesc, Maria! Multumesc, Suflete dragi!

N, 36 ani, Bucuresti

Azi se implinesc 5 zile de cand am revenit in Romania din cea mai lunga vacanta avuta vreodata, vacanta propusa doar pentru mine (posibil din egoism).

Oricat as incerca sa redau in scris experienta avuta n-as reusi nici pe departe, dar important este cu ceea ce am ramas in suflet.

Pentru tot ce am trait, vazut si experimentat ii sunt profund recunoscatoare Mariei, un OM care numai prin simpla-i prezenta radiaza caldura, liniste si foarte multa emotie. Tot Maria este “vinovata” pentru cele sase persoane minunate pe care mi le-a adus in viata, nu le voi enumera pentru ca se stiu :).

Despre Bali se poate citi mult din multe surse dar nimic nu se compara cu ce poti trai mergand acolo iar pentru asta voi recomanda din toata inima si cu toata increderea My Exotic Dream.

Eu, Frangipani

A, 43 ani, Cluj

Alergam in viata de zi cu zi, ne programam fiecare ora, minut, visam sa realizam cat mai multe atat in viata profesionala cat si in cea personala, fiecare vis implinit naste un alt vis si mai maret si mereu mintea e avida dupa experiente noi, cat mai fascinante si mai marete. Asa a inceput si visul meu de a merge in Bali ca o dorinta fierbinte de a experimenta ceva nou, exotic. Nici nu ma gandeam ce o sa gasesc acolo, doar imi doream sa merg. Odata ajunsa mi-am dat seama de contrastul enorm intre ceea ce visam si ceea ce am gasit. A fost ca o trezire brusca dintr-un somn adanc. Insula te “izbeste” cu frumusetea ei simpla, oamenii te impresioneaza cu simplitatea lor, cu modul simplu de a trai viata, cu veselia lor si cu felul lor de a fi simplu. Timpul in Bali se dilata, starile si trairile pe care le ai sunt atat de diferite si de contradictorii incat ajungi sa-ti doresti sa traiesti doar prezentul.

Daca as incerca sa o descriu in cuvinte experienta mea in Bali, cred ca acele cuvinte ar fi prea insipide, inodore si incolore, ca sa pot transmite multitudinea de arome, mirosuri si culori pe care le poti gasi in Bali. Cuvintele sunt prea sarace pt a descrie totul. Ceea ce pot sa spun sigur este ca am plecat acolo ca fiind o anumita persoana si am revenit complet schimbata. Pentru asta multumesc insulei , dar si celor sapte prietene care m-au insotit in aceasta experienta.

_mg_5233

M, 43 ani, Bucuresti

Eram intr-una din serile in care rasfoiesc FAcebook-ul inainte de culcare si ce sa vezi, imi apare in coltul ochiului o poza foarte frumoasa a unei cosanzene si un titlu minunat : my exotic dream . Deja mintea mea a tradus visul meu exotic si cum curiozitatea mea este maxima, am inceput sa citesc. Nu mi mai aduc aminte exact de cate ori am citit acea poveste scrisa minunat de Padmakshi si deja ma vedeam plimbandu-ma prin toate acele locuri descrise de ea. Dorinta mea a fost asa de puternica incat s-a transpus in realitate , cumva universul a aranjat asa de bine lucrurile incat nici ca se putea mai bine : grupul cu care am plecat , perioada in care a picat, totul.

Trecand peste ideea ca trebuia sa zbor destul de multe ore inclusiv o escala, ceea ce pentru mine a fost pentru prima data, nu am fost singura, iar grijile s au risipit . Ajunsa pe pamant balinez aventura a inceput cu gasirea locatiei in care urma sa fim cazate si nu putea lipsi din aceasta mica poveste a mea expresiile lui made ” retreat yoga retreat , be hapy  ” ,   jos bagajele aiaiai , si atunci mi am zis va fi minunat si asa a si fost .

Chiar daca itinerariul a fost stabilit si il stiam, in fiecare dimineata intrebam: azi unde mergem, ce facem , cum trebuie sa ne imbracam ……Maria ce ne recomanzi sa mancam 🙂

Am fost incantata de fiecare zi , de fiecare activitate pe care am facut-o , de micul dejun ce te trezea la viata si bineinteles savurarea cafelutei in gradina vilei si nu in ultimul rand serile minunate cu alune , soparle , gaze , tantari si povestile noastre .

Locurile vizitate au avut fiecare o emotie si traire aparte si sunt sigura ca s au intiparit undeva acolo in mine si oricand le pot accesa .

_mg_4314

I, 29 ani, Bucuresti

Locul perfect, ghidul perfect, grupul perfect. Nu se putea sa avem parte de o experienta mai frumoasa, intr-o companie mai potrivita sau intr-un loc mai minunat. Nimic nu a fost intamplator. Magia locului si a localnicilor, grupul intim, aspectul necomercial al retreat-ului, locurile minunate in care Maria ne-a purtat, indrumarea ei spirituala si in yoga, restaurantele exceptionale, activitatile de vis, totul s-a intamplat si a fost in cel mai frumos si firesc mod cu putinta. O continua stare de bine, fericire si implinire care te urmareste si la intoarcerea acasa. O experienta de neuitat, cu oameni si locuri care iti raman adanc intiparite in minte si in suflet.

_mg_4491

A, 56 ani, Bucuresti

Alaturi de minunata Maria si de celelalte fete dragi , explorand minunile insulei, tainele meditatiei, incantarea si profunzimea ritualurilor de curatire si yoga, am inteles ca viata are sens pentru mine in continuare….

_mg_5197

B, 17 ani, Cluj

Prospetime si noutate , doua cuvinte care pentru mine definesc in mare experientele mele de acolo.E cu totul altfel ceea ce am vazut in Bali fata de viata noatra monotona ,plina de stres. Lasand la o parte conditiile  de acolo,care valoreaza prea putin pentru mine, am vazut o civilizatie noua ,interesanta si mai ales una plina de bunatate si energie pozitiva.Cand am ajuns , aveam impresia ca sunt in alta lume, mi se parea chiar ireal faptul ca in lumea asta chiar exista oameni buni , simpli si atragatori printr-un simplu zambet .Am cunoscut oameni buni , calculati si amuzanti.M-am simtit bine cu cei cu care am stat la vila ,deoarece simteam un curs lin al energiei ce plutea intre noi toate .

Eu le multumesc pentru deschiderea lor, pentru energia minuanta si entuziasmul cu care au trait fiecare clipa in Insula Zeilor. A fost un grup atat de special, 7 femei din medii total diferite, ce nu se cunosteau, dar care s-au omogenizat atat de bine si alaturi de care am trait niste experiente de neuitat.

_mg_5542

Este o traire extraordinara sa descoperi un loc nou, alaturi de oameni noi, cunoscand in acelasi timp noi parti din mintea si sufletul tau.

Daca doriti sa va alaturati la urmatoarea Calatorie pentru Suflet in Bali, mai multe detalii AICI

[Best_Wordpress_Gallery id=”2″ gal_title=”Select Gallery”]

Padmakshi

I believe in a perfect life, a traveller's life, searching and finding beauty and energy in everything